Ubezpieczenie

MEDIPE zapewnia ubezpieczenie na czas wyjazdu za granicę na wyjątkowo atrakcyjnych warunkach. W ramach polisy pokrywane są koszty leczenia, w tym koszty wizyt u stomatologa oraz nieprzewidziane koszty podróży. Pakiet świadczeń ubezpieczeniowych jest obszerny. Osoby, współpracujące z MEDIPE mają poczucie, że w razie nieszczęśliwego wypadku na terenie Niemiec otrzymają fachową i bezpłatną pomoc medyczną.

Procedura postępowania w przypadku zachorowania

  • Zadzwoń pod numer alarmowy MEDIPE podany w umowie w celu powiadomienia o zaistniałej sytuacji
  • Zadzwoń do Centrum Alarmowego Towarzystwa Ubezpieczeniowego Ergo HESTIA S.A. (całodobowy kontakt w języku polskim):
    + 48 22/ 522 29 90 lub + 48 22/ 232 29 90

Zgłoszenie wymaga:

  • Podania danych osobowych,
  • Podania nazwy firmy, która Panią/Pana ubezpiecza, czyli MEDIPE,
  • Opisania problemu zdrowotnego.

W trakcie rozmowy zostaną Państwo powiadomieni o:

  • Sposobie postępowania w przypadku rozliczenia w formie bezgotówkowej,
  • Trybie rozliczenia poniesionych przez poszkodowanego kosztów w przypadku braku możliwości rozliczenia w formie bezgotówkowej (poniżej skrócona procedura postępowania).

Procedura postępowania w przypadku zwrotu kosztów leczenia

  • Poszkodowani samodzielnie udają się do lekarza,
  • Każdorazowo wymagana jest diagnoza medyczna potwierdzająca rodzaj i zakres udzielonej pomocy medycznej,
  • Każdorazowo wymagane jest przesłanie odpowiednio oryginałów lub skanów:
    – druku zgłoszenia Formularz zgłoszenia roszczenia
    – wszystkich rachunków za udzieloną pomoc medyczną za granicą (w tym również paragonów za wykupione w aptekach leki),
    – diagnozy medycznej,

Adres

STU Ergo Hestia S.A. w Sopocie,
ul. Hestii 1, 81-731 Sopot
lub adres e-mail: szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Pamiętajmy!

  • Udając się do lekarza należy zawsze mieć przy sobie numer polisy oraz swój dowód osobisty lub paszport.
  • W druku zgłoszenia każdorazowo prosimy o szczegółowe wypełnienie pola dotyczącego okoliczności zajścia zdarzenia tj. zachorowania wraz z jego objawami lub wypadku oraz informację dotyczącą numeru rachunku bankowego, na który należy wypłacić odszkodowanie.
  • Dokumenty powyższe można przesłać zarówno już po powrocie do Polski, jak i jeszcze w trakcie pobytu za granicą. W przypadku gdy Poszkodowany będzie przebywał za granicą dodatkowo podaje adres zwrotny, gdzie ma zostać wysłane pismo z zajętym przez Towarzystwo stanowiskiem w danej szkodzie.